Avainsanatutkimus
Palvelu, jonka jälkeen sinun ei enää tarvitse miettiä, mitä sanoja käyttää verkkosivuillasi, jotta ne voisivat löytyä Googlesta, mitä sivuja parantaa ensimmäisenä tai mitä blogiartikkeleita kannattaa kirjoittaa. Avainsanatutkimus tekee verkkosivuston kehittämisestä ja sisällöntuotannosta selkeää ja on tärkein askel Google-löydettävyyden kehittämiseen.
Aika tehdä seuraava siirto?
Avainsanatutkimuksesta sinulle selviää
- Mitä avainsanaa sinun tulee käyttää verkkosivustosi jokaisella yksittäisellä sivulla, jotta voisit saada lisää asiakkaita Googlesta
- Mitä avainsanoja kovimmat kilpailijasi käyttävät ja mitkä avainsanat voit valjastaa myös omaan käyttöösi
- Kuinka monta kertaa tuotteitasi tai palveluitasi tai muita niihin liittyviä sanoja haetaan Googlesta kuukausittain
- Millä avainsanoilla sijoitut jo tällä hetkellä niin hyvin, että niiden kehitykseen panostamalla voit saada lisää liikennettä Googlesta nopeasti
- Järjestys verkkosivustosi sivujen, jotta tiedät aina, mistä optimointityö kannattaa aloittaa
- Vähintään 46 uutta blogiartikkeliaihetta, joihin keskittymällä voit säännöllisesti hankkia lisää liikennettä sivuillesi Googlesta. 46 aihetta riittävät vuodeksi, jos julkaiset uuden blogitekstin joka viikko.
Näin palvelu etenee
- Mitä avainsanaa sinun tulee käyttää verkkosivustosi jokaisella yksittäisellä sivulla, jotta voisit saada lisää asiakkaita Googlesta
- Millä avainsanoilla sijoitut jo tällä hetkellä niin hyvin, että niiden kehitykseen panostamalla voit saada lisää liikennettä Googlesta nopeasti
- Järjestys verkkosivustosi sivujen, jotta tiedät aina, mistä optimointityö kannattaa aloittaa
- Vähintään 46 uutta blogiartikkeliaihetta, joihin keskittymällä voit säännöllisesti hankkia lisää liikennettä sivuillesi Googlesta. 46 aihetta riittävät vuodeksi, jos julkaiset uuden blogitekstin joka viikko.
Kiinnostuitko avainsanatutkimuksesta? Pyydä tarjous.
Avainsanatutkimuksen hinta riippuu verkkosivustosi laajuudesta. Hinta on alkaen 600 € + alv 24 €. Pyydä tarjous.
Näin palvelu etenee
- Mitä avainsanaa sinun tulee käyttää verkkosivustosi jokaisella yksittäisellä sivulla, jotta voisit saada lisää asiakkaita Googlesta
- Millä avainsanoilla sijoitut jo tällä hetkellä niin hyvin, että niiden kehitykseen panostamalla voit saada lisää liikennettä Googlesta nopeasti
- Järjestys verkkosivustosi sivujen, jotta tiedät aina, mistä optimointityö kannattaa aloittaa
- Vähintään 46 uutta blogiartikkeliaihetta, joihin keskittymällä voit säännöllisesti hankkia lisää liikennettä sivuillesi Googlesta. 46 aihetta riittävät vuodeksi, jos julkaiset uuden blogitekstin joka viikko.